سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهای زندگی
 


رفته دو تا از کوسن ها رو آورده گذاشته رو همدیگه دستشو گرفته کنار گوشش و مثلا داره تلفنی صحبت میکنه میگه الوو ساما و خودشو میندازه روی کوسن ها اینم از تاثیرات پیامهای بازرگانی روی بچه ها .

با خودکار تو کاغذ خط خطی کرده بعدش میاد کاغذو میده دستم میگه بِفَما آنُم مُلَمِ( بفرما خانم معلم )

نمیدونم همه بچه ها تو این سن اینقدر حرف میزنن یا نه هر کی میرسه میگه وای چقدر این حرف میزنه مخمونو خورد .

هرروز تمام لباسهای توی کشوشو باید بیاره بپوشه و دوباره دربیاره .

عشق به سوئیچ ماشین هم اونقدر کم شده که دیگه به چشم نمیاد .

وقتی شبکه های مختلف دارن برنامه کودک پخش میکنن حتما میخواد نگاه کنه و اگه شبکه رو عوض کنیم میگه بَم دودِ !( برنامه کودک )

نماز و روزه هاتون قبول باشه ان شا ءالله .

خدائیش تلویزیون هم با این سریال پخش کردنش اون از سقوط یک فرشته که دختره الکی چادر سرش میکرد بعدش با اون پسره راحت میره بیرون دعوتش میکنه بیاد خونه شون و عرضه نداره چادرشو یه جوری نگه داره که باد نبرتش بعدشم دیگه جلوی پسره چادر سرش نمیکنه آخه اگه دختره واقعا چادری بود این چه وضعشه که به این راحتی گول یه پسرو بخوره .اون از سی امین روز که همش کلک زدن و دروغ گفتن و روح و جن و پری داره . پنج کیلومتر تا بهشت هم که واقعا مسخرس دختر و پسر روح با هم همه جا میرن دانشگاه میرن خونه این و اون میرن و کلش با هم خوشن . سه دونگ سه دونگ هم که معلوم نیست میخواد چی به مردم بگه چه نکته آموزی یا چه نکته مثبتی داره من هنوز متوجه نشدم بهتره آدم وقتشو پای دیدن این سریالاتلف نکنه ما که یکی درمیون میبینیم ولی نکته قابل توجه اینه که توی سریال سقوط و پنج کیلومتر به این نکته اشاره شد که دختر و پسر به هم نامحرمن نکته ای که لااقل توی سریالهای این چند وقته هیچ توجهی بهش نمیشه و انگار وقتی میگن همه خواهر و برادریم در واقعیت همینه و نبود حریم و حدود دو جنس مخالف توی تموم سریالا دیده میشه . سالهای قبل وقتی سریال ماه رمضان پخش میشد فضای قصه طوری بود که توی سریال هم ماه رمضون بود ولی امسال اینطور نیست البته تو کوچه و خیابون هم مردم به راحتی جلوی در نونوایی نون بربری میخورن آب میخورن وبه همدیگه تعارف میکنن و آقایون هم سیگار میکشن کاش لااقل اگه به هر دلیلی کسی روزه نمیگیره حرمت ماه رمضون رو نشکنه با روزه خوری بی احترامی نکنه به این ماه عزیز ما یه کشور مسلمونیم خوب نیست خیلی از مسائلی که توی کشورای دیگه عادی حساب میشه توی کشور ما رایج بشه به همدیگه احترام بزاریم به روزه دارها احترام بزاریم وقتی این وضع رو میبینم میترسم از آخر و عاقبت خودم میترسم که نکنه مثل بعضی ها بشم و خیلی از مسائل مهم برام غیر مهم بشه خدایا عاقبت همه رو ختم به خیر بگردان . ببخشید خیلی پراکنده حرف زدم


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 6:38 عصر ] [ s.hasanizadeh ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 196627