• وبلاگ : روزهاي زندگي
  • يادداشت : نفس مي کشند هر چند با دستگاه اکسيژن !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 
    سلام. منم توي همون دبستان درس خوندم و خانم آقا بزرگ رو يادم مياد. واقعا که الان حسرت گذر زمان هاي خوش گذشته رو ميخورم و اينکه واقعا چه دوران پر از صفايي بود. البته معلم من خانم تخمه چيان بودند که هرجا باشن انشاالله که تنشون سالم و دلشون شاد باشه.
    + ليلي از ليلي نامه 


    چه طولاني نويس شدي تو هم !!!!

    مدرسه هاي ما شفاهي مي پرسيدن مشخصات مون رو!

    شما خيلي باکلاس بوديد!:دي

    دوره هاي مختلف آموزشي به صورت مجازي با کادري با تجربه به صورت کاملا رايگان

    محل برگزاري : مسنجر الفور اي

    براي کسب اطلاعات بيشتر از نحوه ثبت نام و اطلاع از برنامه کلاس ها و آشنايي با مسنجر الفور اينجا را کليک کنيد

    کاش کمي به فکر حال فرزندان شهدا هم بوديد. با خواندن اين پست آتش گرفتم از پدر. پدر. پدر... .
    غمي به گرد دلم جلو‌ه‌گر شده که نشان از آمدن پاييزي ست که در و ديوار دلش را نم گرفته، صداي آوازش را غم گرفته. پاييزي که همه درد است و همه داغ است و همه عشق است و همه سوز. همه در هم گذرد هر مه و هر سال و شب و روزش. کَت کؤشنين پاييزلارى ، يازلارى?، ?بير سينما پرده سى دير گؤزوْمده?، ?تک اوْتوروب ، سئير ائده رم اؤزوْمده?... . نشانه هاي پاييز را در گوشه کنار شهر گاهي مي شود ديد. برگ ها آرام آرام زردي مي گيرند و درخت ها فشار خونشان پايين مي آيد و رنگ از رخسار شاخساران و برگ هاي عطشان مي پرد و ندا مي آيد که خزاني دل تنگ در راه است... .
    .
    .
    .
    اين بار با يک پست شديدا طولاني ضيافتي در خانه مان برپاست؛ پستي که با واژه شمار word؛ شامل: 2249 کلمه، 8511 کاراکتر بدون اسپيس، 10856 کاراکتر با اسپيس و 79 پاراگراف و 343 خط است. يک گالري با 19 تصوير متفاوت. يک دو بيتي. روايتي از نون و القلم. روايتي از پاييز، غزلي از حضرت شمس، رباعي اي از جليل صفر بيگي، مقدمه ي کتاب 18 ساله گي شخص خودم! ، 6 تابلو با تصاوير متفاوت از منطقه اشکورات، غزلي از حامد عسکري عزيز، جمله اي از منطق حيات فرانسيس جاکوب، چند نقل قول از کورت وانگات، آدولف پوتمان، جناب آئين، علي صفائي حائري، اثري از مولايم مولانا جلال الدين، غزل از کاتب اين سياهه بهنام هديه به آستان مقدس حضرت رضا، روايتي از داستان زندگي ظاهري و باطني و دنيا و باقي مسائلش به قلم کاتب اين سياهه ها، پي نوشتي پر از سلام سبز و سرد و بي کران و نهايتا يک عده پيشنهاد. بوسيدن روي ماه، نمايشگاه نقاشي شبنم منادي‌زاده، ماهنامه‌ي 24، ماهنامه‌ي داستان، کنسرت گروه کامکارها، نمايش ايراني به صداي زمين گوش کن، نمايش ايراني ديوار چهارم و اجارتا 2 پي نوشت!
    .............
    منتظر ردپاي عبورتان و گرماي حضورتان به رنگ نارنجي برگ هاي پاييز هستم!
    ارادتمند.
    بهنام.ج
    پاسخ

    بله حق با شماست فرزندان شهدا در هفته دفاع مقدس کمتر توجه بهشون ميشه


    سلام خانومي. سارا يه پيشنهاد بدم؟ ببين، يا فونت ت رو کوچيکتر کن يا فاصله ي خط هات رو بيشتر کن که انقدر فشرده نباشنبراي من خيلي سخته خوندن پست هات.

    اما پست هات رو خوندم. منم الان يه مدته که از يه موتور ديگه استفاده مي کنم. البته هنوزم پيش مياد که اون نتيجه اي رو که مي خوام بهم نده و باز برم سراغ گوگل اما در حالت کلي موتورم گوگل نيست. منم با حرکت مسدود کردن گوگل و جيميل موافق نبودم اصلا.

    ياد بچگي بخير...

    پاسخ

    باشه دختر خاله
    سلام
    خيلي خوبه که شما اينقدر راحت ميتونيد اونچيزي که در درونتون هست رو بنويسيد ياد و نام تمامي شهدا گرامي
    پاسخ

    سلام
    سلام
    رسول خوبيها(صلي الله عليه واله وسلم) فرمودند :اگر خداوند بوسيله تو يک نفر را هدايت کند براي تو بهتر است از دنيا و هر آنچه در آن است
    گروه اينترنتي رهروان ولايت ، و جنبش اينترنتي پيامير رحمت (صلي الله عليه و آله و سلم ) راه اندازي شد از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قراردادن لوگوهاي« جنبش اينترنتي پيامير رحمت( صلي الله عليه و آله و سلم)» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين پيامير رحمت (صلي الله عليه و آله و سلم) ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.